APMAKSĀTS SATURS

Netālu no Barselonas atrodas pasaulē vecākais sacīkšu trases ovāls. Leģendārais autodroms pazīstams ar vārdu Terramar, iemiesojot visu, ko braukšanas entuziasti varētu iedomāties. Šī bija lieliska vieta, kur pirmo reizi iepazīties ar CUPRA cilts jaunāko un daudzpusīgāko modeli Terramar.

Teksts: Toms Timoško   Foto: Toms Svilāns

Teksts: Toms Timoško   Foto: Toms Svilāns

Otrās vietas nav

Ar šādu mentalitāti CUPRA atklāja jauno Terramar krosoveru, turpinot kompānijas veiksmes stāstu. 4,5 metrus garais ģimenes krosovers iekļuvis Eiropā visstraujāk augošajā un populārākajā segmentā, tāpēc sāncenšu ir vairāk nekā jebkad agrāk. Lai atšķirtos no pūļa, tas ir ne tikai zemāks par vienu otru konkurentu, bet arī sportiskāks.

Otrās vietas nav

Vizuāli Terramar iemieso CUPRA zīmola jauno dizaina valodu. Tā identitāti pastiprina jaunā gaismas signatūra, kura sastāv no trim trijstūriem ar CUPRA Matrix LED Ultra augstas izšķirtspējas tehnoloģiju, kas ir daļa no haizivs purna silueta. 

Lai jebkurā diennakts laikā to atšķirtu no citiem krosoveriem, Terramar aizmugurē logotips zaigojas sarkanīgā tonī kopā ar horizontālajiem LED lukturiem, turklāt ir izgaismots arī modeļa nosaukums.

Terramar salonā notikumu epicentrā ir vadītājs, jo visu funkciju vadība ir vērsta tieši pret braucēju. 10,25 collu digitālo instrumentu paneli papildina 12,9 collu centrālais ekrāns, kas ietver bagātīgu funkciju klāstu, tādējādi samazinot fizisko pogu skaitu. ​Zem tā atrodas klimatkontroles un audiosistēmas skaļuma pārvaldes funkcijas ar izgaismotiem virtuālajiem slīdņiem. Melomāni novērtēs 12 skaļruņu Sennheiser audiosistēmu.

Atsevišķi vērts atzīmēt kausveida sēdekļus, kas pelnījuši uzslavas ne tikai sānu atbalsta, bet arī izskata dēļ. Tie nodrošina ļoti labu sēdpozīciju un apkārtējo pārskatāmību. Kamēr citiem šāda tipa sēdekļi pieejami par papildu maksu, Terramar šī opcija iekļauta jau standarta aprīkojumā.

Kā esam raduši CUPRA modeļos, arī šeit kvalitatīvās apdares virsmas mijas ar vara krāsas elementiem. Kopumā pieejamas trīs interjera dizaina izvēles – Deep Ocean, Moon Light un High Canyon. Lai kurš būtu jūsu favorīts, visās versijās apdares materiāli pilnībā vai daļēji veidoti no otrreiz pārstrādājamiem materiāliem.

Terramar ir ietilpīgāks par radniecīgo Formentor, tāpēc gan priekšā, gan aizmugurē būs pietiekami plaši kājām un galvai pat tad, ja izvēlēsieties auto aprīkot ar panorāmas jumtu. 

Lai uzlabotu funkcionalitāti, aizmugures sēdekli iespējams pabīdīt, palielinot bagāžnieka maksimālo ietilpību līdz 642 litriem (490 litriem eHybrid versijā). Tas palīdz pielāgot arī vietu aizmugurē sēdošajiem, lai Terramar varētu izmantot gan basketbolistu komanda, gan arī ģimene ar maziem bērniem. Brīžos, kad jāpārvadā lielgabarīta mantas, sēdekļa atzveltni var nolocīt attiecībā 40/20/40.